środa, 22 lutego 2012

Opakowanie na alkohol

Butelka ubrana w takie wdzianko super wygląda na stole:) Ta trafiła do pewnego Strusia:) Zawartość co prawda szybko została opróżniona ale opakowanie może się przydać na kolejną buteleczkę:)) Wdzianko zrobione oczywiście z papierowej wikliny:)


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga. Pozdrawiam również Kasię, która napisała do mnie meila i jej mamę, która ponoć jest moją fanką i wierną obserwatorką mojego bloga. Dziękuję za tyle ciepłych słów, zakładając tego bloga nie spodziewałam się, że tylu osobą moje prace będą sie podobać! Dziękuję Wam bardzo....

28 komentarzy:

  1. Ta wiklina papierowa, to dla mnie czarna magia, a Ty takie świetne rzeczy z niej robisz! Muszę poszukać tutków, może co znajdę, bo mi się to bardzo podoba:)) A moze u Ciebie się nauczę? Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram Ci się coś podrzucić:) ja nie mam opracowanych żadnych tutków...

      Usuń
  2. Ale fajny pomysł, ślicznie zrobiłaś!!! Bardzo mi się podoba!!! Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny! Podziwiam Twoje pomysły i wykonanie :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz prawdziwe cuda! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest fajne,świetny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalny i ciekawy pomysł. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grodziu! Marsz do mnie po wyróznienie:D rewelacyjne te Twoje papierówki wiklinówki:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci bardzo:) już do Ciebie pędzę:)

      Usuń
  8. Pomysłowa jesteś!! Jak zawsze wszystko pięknie i elegancko wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  9. I to jest świetny przykład, że rękodzieło może być dobrym prezentem dla faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł ,super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super opakowanie, świetnie wygląda no i może być wielokrotnego użytku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne i jakie pomysłowe:D

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny pomysl na opakowanie ,jestes bardzo pomyslowa:)pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sprawa. Czy jest coś, czego z tej wikliny upleść nie możesz? Czekam z niecierpliwością na następne projekty :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko z wikliny wszystko można upleść, tylko ja nie wszystko umiem:) ale uczę się:)

      Usuń
  15. Jesteś niemożliwa - super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały pomysł. :) Co do mnie, rzeczywiście już brakowało mi tchu w tym związku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo orginalne! Ta papierowa wiklina nadaje się na wszystko :-)
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne!!!Mam małe pytanko na maila...pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno na stole będzie piękną ozdobą:))) Pięknie!!! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam wykonanie i pomysłowość, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kapitalne to opakowanie.Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie wyszło, chyba podkradnę pomysł ;)
    pozdrawiam i podglądam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)