poniedziałek, 27 lutego 2012

Zając Wielkanocny

Dzięki temu, że dostałam dość sporo zamówień na dekoracje Wielkanocne ( z czego się ogromnie cieszę) zaczęłam już w tym tygodniu, żeby się z wszystkim wyrobić...Także sezon wielkanocny u mnie już otwarty!:)
Dzięki Bognie która udzieliła mi wskazówek jak zrobić zająca, powstał mój pierwszy zając z papierowej wikliny.
Zaczęłam od uszów, a że wyszły trochę duże to i zająca musiałam zrobić większego:)) Pierwotnie miał być całkiem inny, taki jak u Bogny a wyszedł taki....:)))



Z tyłu posiałam rzeżuchę, ale równie dobrze może zostać sam koszyk...Zobaczymy jak będzie wyglądać jak wykiełkuje:))



44 komentarze:

  1. Zając jest fantastyczny! Jak rzeżucha wykiełkuje to będzie fajny widok :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny- taki "tłuściutki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, Wielkanoc powoli sę zbliża więc i ozdoby czas zacząć:) Zając uroczy a pomysł z rzeżuchą bardzo ciekawy!:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Super dekoracja!Zazdroszczę trochę:):):) Perswaduję sobie, żeby się trzymać jakiegoś kierunku, bo co za dużo, to nie zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak co za dużo to nie zdrowo, ja postanowiłam, że jak dobrze poznam jedną technikę to będę dopiero zaczynać następną:)

      Usuń
  5. no i jak pieknie wyszedl ci ten zając i nie wiedzialam ze mozna zrobic zajaca z papierowej wikliny jest poprostu cudny.:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zając jest po prostu obłędny, nie mogę się napatrzeć na jego cudownie kłapciate uszy! Uwielbiam takie ozdoby, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie kłapciate!!:) ledwo je zamocowałam:)))

      Usuń
  7. O matko! Ale zając! Powiedz mi, kobieto szalona, kiedy Ty masz czas na kręcenie tych rurek z gazet? Uściski:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Snow doszłam do takiej wprawy, że dość szybko mi to idzie:)

      Usuń
  8. Brawka brawka, naprawdę robi wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny ten zając, jak ty takie cuda robisz? Ja mam problem z koszykiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia wprawy:) mój pierwszy koszyk był koszmarny:)

      Usuń
  10. Zając jest cudny ... strasznie zabawny z tymi kłapciuchami :-)) Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Och jaki śliczny zając, świetny pomysł z tą rzeżuchą z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zając! Już może podrzucać wielkanocne jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny ten zając.Bardzo okazała i piękna sztuka:))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Zając jest cudowny. Wiesz, tak mi przyszło do głowy, że fajnie by było tu gdzie jest posiana rzeżucha, zrobić przód zająca. Powinno fajnie wyglądać, Co Ty na to????? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycam się Twoim zającem, jest cudny :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zając superaśny!Pozdrawiam... przesyłka już w drodze.papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo już nie mogę się doczekać:)

      Usuń
  17. Świetny zajączek :-) a jak się zazieleni, to już w ogóle będzie cudo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Czaruśny ten kłapouch :-) Prawdziwe cuda Ci z tej wikliny wychodzą.
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda zupełnie jak zając z "Krecika"! Śliczny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. wow !!! ale słodziak !!!
    bajeczna praca ... podziwiam !!!
    pozdrawiam cieplutko i dziękuję za miłe odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny ten zając. :) Życzę miłej pracy, wiem że to Ci sprawia przyjemność ale żeby było jeszcze milej. ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny temn zając a duże ucho dodaje mu uroku. zdolniacha z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zając wspaniały !!! Super!!! Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyszedł świetnie :) Jeśli miałabym wybierać między tym a tradycyjny wybieram oczywiście odjechanego :):):)
    www.kolczyk-wisiorek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ciesze się, że ten odjechany Ci się bardziej podoba:)

      Usuń
  25. Jaaaaaaaaaa.... ale fantastycznyyyyyyyyyy!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. DZIĘKI dzięki dzięki!!! Ja też bardzo się cieszę i mam nadzieję, że pozostaniemy w kontakcie :) Pozdrawiam (a bloga dodaję do ulubionych) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie w gronie moich Obserwatorów:)

      Usuń
  27. Ten zajączek jest fantastyczny!!!
    Masz Iwonka łeb nie od parady:)!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny zając ;) Wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale fajny ten kicajec :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)