środa, 7 listopada 2012

Przedświąteczne Candy u Grodzi

Zapraszam na przedświąteczne candy....które ma być podziękowaniem za ten cały rok, przez który do mnie zaglądaliście...Bardzo się cieszę, że tyle ciepłych słów u mnie zostawiacie, są one dla mnie ogromną motywacją do ciągłego tworzenia...Dziękuje za wszytkie wyróżnienia, które otrzymałam a nie wspominałam o tym na swoim blogu...Dziękuje za ta wszystkie codzienne odwiedziny ( ostatnio w ciągu dnia odwiedziło mnie 900 osób - jest to mój rekord). A najważniejsze dla mnie jest to że przez tego bloga nawiązałam dużo znajomości bliższych i dalszych, rzeczywistych i wirtualnych...i że są osoby, które ciągle do mnie zaglądają, powracają i piszą tyle ciepłych słów....To Wam najbardziej dziękuje....
***
 
Zwycięzca candy orzyma bawełniany woreczek + 3 gwiazdki shabby chic + niespodzianka
Candy trwa do 15 grudnia, przesyłka dojdzie prawie na Święta...
 
Zasady uniwersalne:
1. Umieścić u siebie na blogu podlinkowane zdjęcie.
2. Być obserwatorem mojego bloga.
3. Mogą brać udział osoby nie posiadające bloga, tylko proszę zostawić adres meilowy.
4. Jeśli ktoś ma ochotę to proszę napisać jaką będziecie mieć choinkę w tym roku...:)) sztuczną czy naturalną? ( to nie jest konieczne)
 
 
 
Gwiazdki zrobione z patyczków laryngologicznych...:)) Pomalowane ciemną szarą farbą, potem jasną szarą i przetarte...
 
 
 
Zapraszam wszystkich do zabawy...

68 komentarzy:

  1. Zapisuję się z wielką przyjemnością. W tym roku do naszej sztucznej choinki dołączy jeszcze jedna... z papierowej wikliny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pierwsza????zapisuję się:)) rzecz jasna:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście staję w kolejeczce! Piękne te gwaizdki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ja ja :))) tu przystanę może się uda :)))
    choinka naturalna bez tłukących bombek... - wiadomo dlaczego, za to będzie kolorowa, baśniowa iii taka jak lubię :)))

    cmok

    OdpowiedzUsuń
  5. Przystanę cichutko;)
    Ja co roku mam sztuczną ale bardzo bardzo marzy mi się prawdziwa;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się w tym roku marzy żywa bbbbbaaaaardzo kolorowa choinka:)
    I z racji tego że ostatnio mam chrapke na kolory nie będę wstawać w szeregu...dam szanse innym bo nagraoda cudna:)
    Pozwolisz że umieszcze banerek u siebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo:) bardzo lubię kolorowe naturalne choinki, najlepiej z mnóstwem ozdób własnoręcznie zrobionych:)

      Usuń
  7. To i ja się ustawiam w kolejce. No a choinka oczywiście żywa i pachnąca z własnego ogrodu

    OdpowiedzUsuń
  8. ustawiam się w kolejce. jaka choinka w tym roku...? mam nadzieję, że prawdziwa :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią wezmę udział w candy ;) .. obserwatorką już jestem i jestem ;p ..choinka w tym roku - naturalna jak co roku ;) taka magia zapachu :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem, Grodziu i stoję w kolejce po gwiazdeczki, a Tobie gratuluję blogowego bytowania:)) Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ozdoby robisz i widzę, że wybrałaś takie same blogowe tło co ja :) Choinkę będę miała żywą, w doniczce i już się jej nie mogę doczekać, nakupowałam dużo ozdób i jeszcze więcej zamierzam uszyć :) Na candy oczywiście piszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj widzę, że kolejka dłuuuuga, ale skoro tyle ludzi zagląda to nic dziwnego. Ustawię się cichutko w kolejce i zobaczę co los przyniesie. Ja też najbardziej cieszę się z nowych zawartych znajomości i jak widać nie tylko wirtualnych- buziaki i pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszytko co postarzane przyda mi się w tym roku,więc staję w kolejce:)Moja choinka zawsze jest żywa i nie wyobrażam sobie innej.Właśnie w tym roku planuję ozdobić choinkę retro ozdobami ,więc czeka mnie dużo pracy no i wszelkie wygrane mile widziane:) Pozdrawiam serdecznie a obserwuję od daaawna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gwiazdki bardzo pomysłowe :-) u nas jak zwykle będzie żywa choinka, tylko trudno powiedzieć gdzie stanie, żeby jej Marcysia nie przewróciła :-)
    Zapisuje się z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł z tymi gwiazdkami :) z przyjemnością się zapisuję na te urocze candy, a u mnie jak co roku choinka musi być żywa, a od dwóch lat przymierzam się do zrobienia własnych bombek, tylko czasu jakoś brak :( pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam sie i ja ;)
    Niestety będę w tym roku mieć (jak juz od dawna) choinkę sztuczną :(.Planuje tylko kupić jakieś drzewko drzewko ,oświetlic go żółtymi lampkami i postawic obok wejścia do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. witam :) dziękuję za zaproszenie na candy :) oczywiście, że się zgłaszam!w wolnej chwili wniknę w dalsze posty Twojego bloga ale z tego conieco co widziałam - zapowiada się interesująco! co do choinki - będę się upierała przy żywej. nie mamy co prawda na nią za dużo miejsca ... może przemycę chciaz kilka gałązek choinkowych i zrobię jakiś stroik?! nie świętowałam jeszcze nigdy przy sztucznej i chyba nie chcę tego zmieniać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem jestem! a choinka taka jak u Griswoldów super duża i żywa:)nie no zartuje hehe O, ale żywa koniecznie a potem jedziemy ją sadzić:)

    OdpowiedzUsuń
  19. obecna i gotowa na przyjęcie prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :) W przyjemnością stanę w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.cudaodreki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie choinka w tym roku bedzie niespodzianka! na swieta lece do rodzicow i juz zapowiedzieli ze oni ubiora choinke na moj przylot :)

    www.dziewczynaaraba.blogspot.com

    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  22. zapisuję się z przyjemnością...a co do choinki to sztuczna...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się ! ♥
    Baner dodałam do zakładki "Konkursy"
    W tym roku będę miała sztuczną choinkę, a to dlatego że z naturalnej sypię się dużo igieł :)
    + Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  24. A mi się wyświetla, że CANDY trwa do 71 grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    co do choinki to będziemy mieć sztuczną. W tamtym roku kupiliśmy sobie nową taką z grubiutkimi gałązkami :).
    Bardzo lubię żywą choinkę ale niestety jestem alergikiem i nie mogę mieć takiej w domu. Za to jak jadę do rodziców, to mogę sobie na taką popatrzeć :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się i grzecznie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać o choince:) Niestety będę miała sztuczną, ale marzy mi się taka pachnąca lasem...ale tak to jest jak się ma za mało miejsca...

      Usuń
  27. Zapiszę się i ja:)

    Choinka w tym roku będzie żywa. Sama ją nawet przytargam (żywą oczywiście)-toż to sama przyjemność!

    Pozdrawiam,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja ustawię się w kolejce :)
    A co do choineczki, to będzie nie duża, ale żywa i ozdobiona ozdobami wykonanymi metodą decoupage :)
    Jak już stanie gotowa u mnie na pewno pochwalę się zdjęciami :)
    A tym czasem trzymam kciuki za swoje zwycięstwo :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chętnie przyłączam się do zabawy :)
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja też w kolejce staję licząc na cud:) A choinka sztuczna, bo synek prawdziwą oskubałby w pięć minut:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe prezenty na Gwiazdkę :) Moja choinka żywa będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się , choinka żywa jak co roku , uwielbiam ten zapach pozdrawiam serdecznie ,
    wioleta2211@wp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się;) Dodałam baner i obserwuję.;
    A choinkę będę miała tak jak co roku żywą.;) Nie wyobrażam sobie świąt przy sztucznej choince.;)

    OdpowiedzUsuń
  34. To i ja bardzo chętnie się zapisuję.
    U mnie choinka sztuczna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja i ja :)))))
    A choinka - mam dwie jedna sztuczna a druga prawdziwa :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też chętnie przyłączę się do tej świątecznej zabawy. U nas jak co roku żywa choinka , chociaż mniejsza niż zazwyczaj ze względu na małego urwisa :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Dołączam do grona chętnych na te słodkości i zapraszam do siebie :)
    Jeżeli chodzi o choinkę to zawsze żywa :) nigdy w moim rodzinnym domu nie było sztucznego drzewka :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się w kolejce.Choinka w tym roku będzie sztuczna,a może ekologiczna-czyli z papierowej wikliny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ustawiam się w kolejce. Moja choinka będzie niewielka, bo będę mieć sporo gości, a duża zajmie zbyt wiele miejsca. Na pewno będzie żywa:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczności! A choinkę postaram się mieć żywą. Pozdrawiam
    pasiela@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo chetnie wezmę udział w tym candy :) super cukieraski czekaja, może trafią do mnie ... kto wie :)
    Podlinkowany banerek wstawiony na blogu :)http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/candy.html

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  42. W tym roku choinkę będę miała z pewnością żywą, ale nie wiem czy nie będzie całkiem malutka :) przeprowadzamy się właśnie i możliwe, że wprowadzimy się na kilka dni przed świętami.

    Zapisuję się na candy i jednocześnie pozdrawiam!

    toffi9@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Marzy mi się prawdziwa choinka, ale pewnie, jak co roku, skończy się na sztucznej:(
    Cudeńka przygotowałaś, chętnie przygarnęłabym je do siebie;)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako Ef,
    efa_88@wp.pl
    PeeS:u mnie jak co roku choinka sztuczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja ustawiam się w kolejce. A co do choinki to- jak co roku- sztuczna...
    A mój e-mail to: kargam21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. I moja skromna osoba dołączy do tej kolejki:) Od kilku lat w moim domu Iwonko gości świeża i pachnąca lasem choinka:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  47. Same piękne rzeczy! Chętnie się przyłączam i zachęcam do przyłączenia się na moje Candy :) Ja będę mieć naturalną choineczkę!

    Pozdrawiam!
    Atmosfera...

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak co roku będę mieć żywą choinkę :) uwielbiamy z rodzicami jej zapach :) w ogrodzie przyozdobimy też inne drzewa oraz krzewy :) koniecznie powiesimy sople zwisające z dachu :D już nie mogę się doczekać :)

    zostawiam emaila: a.bewicz@o2.pl i dodaję do obserwowanych :)

    Pozdrawiam Agata :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nigdy nie miałam sztucznej choinki, ani w domu rodzinnym, anie we własnym. Mój mąż staje na wysokości zadania i kupuje rok rocznie jodłę kaukaską. Ma piękny kolor i długie mięsiste igły. Najfajniejsze jest to, że usycha, ale prawie nie traci igieł. To jest wielki plus, bo ja ogromnym czyściochem jestem. Choinka u mnie jest czerwono złota. Mnóstwo gwiazdek i lampek. Ojej! To jeszcze 3 tygodnie za nim ją znów ubierzemy.
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  50. No to ja się oczywiście dopisuję ;), linka zaraz umieszczę. A choinka, ten czas tak szybko biegnie, że ja zawsze z tyłu jestem. Nie zastanawialiśmy się jeszcze, ale chyba żywa. Na pierwszy rok, jak się wprowadziliśmy była żywa, piękna, okazała :), na drugie też żywa, dostaliśmy w prezencie od znajomych :), na poprzednie Święta wykorzystaliśmy sztuczną od moich rodziców, też była ładna, ale co żywa to żywa. No nie wiem jeszcze, zależy czy nam się uda kupić dobrą i w dobrej cenie. Buziaki Iza

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale fajne Candy, woreczek jest niesamowity, a gwiazdy bardzo pomysłowe:)
    Oczywiście chętnie wezmę udział w tym Candy, ale jestem u Ciebie pierwszy raz, więc nie wiem czy to wypada?
    Odpowiadajac na zadane pytanie- u mnie choinka będzie i żywa (w donicy) i sztuczna.

    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  52. Będzie mi niezmiernie miło dostać tak uroczy prezent, więc z wielka nadzieja zapisuję się do zabawy :)
    Choinka u mnie oczywiście będzie żywa :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  53. ustawiam się i ja, u nas zawsze choinka sztuczna i "żywy" stroik
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam serdecznie! Będę mieć choinkę na pewno, chociaz nie wiem dokładnie jaką, na pewno będą to moje pierwsze święta w stanie małżeńskim, więc musi być pięknie. Pozdrawiam serdecznie sylwia_lipka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj, jeśli pozwolisz także chętnie zgłoszę się do zabawy, mimo że jestem nowym obserwatorem bo od niedawna prowadze własnego bloga :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Witaj:) Jestem nowa u Ciebie, ale z przyjemnościa zostaję:) U mnie będzie po raz pierwszy choinka - bo od niedawna mieszkam w tym domu. Bedzie żywa.
    Pozdrawiam serdecznie
    Isza

    Zapraszam Cie równiez na moją rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Staję w kolejce po te cudności:)

    OdpowiedzUsuń
  58. tez się ustawiam po te cudeńka. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  59. ja również ustawiam się po Twoje cudeńka :-)
    u mnie zawsze jest żywa, pachnąca lasem ...
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. my tez dołaczamy do kolejki:) warunki spełnione a co do choinki to u nas sztuczna sztuczna choin ka to u nas taka juz tradycja daleka daleka :)
    http://losowekartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też się przyłączam. U mnie choineczka będzie troszkę nietypowa. Zrobiłam ją sama z szyszek świerkowych, koralików i innych świecidełek. Zamocowałam także lampki choinkowe. Niedługo pokażę ja na swoim blogu http://muraskasienudzi.blogspot.com/ .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapisuję się bardzo :-)
    U nas choinka jak zawsze żywa - musi być ten zapach, magia i te sypiące się igiełki obowiązkowe nieodłączny element świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. blog operuję już od jakiego czasu bo jest dla mnie wspaniałą inspiracją, swojego jeszcze nie posiadam, co do pytania to ja zawsze stawiam na żywą. Gwizdki są świetne i z pewnością by mi się przydały do świątecznych dekoracji
    pozdrawiam cieplutko Kamila
    kamila7771@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. b. podobaja mi sie te woreczki a i pomyslowa gwiazdka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)