poniedziałek, 19 listopada 2012

Świeczniki...

Witajcie po  weekendzie...
Mam nadzieję, że minął Wam tak samo miło jak mi...:))
Dziś chciałam Wam pokazać świeczniki - gwiazdki...
Świeczniki pochodzą z  tej samej drewutni co bombki ażurowe...



I jeszcze chciałam Was prosić  w imieniu Pani Karoliny o pomoc dla Piotrusia...
Pani Karolina napisała do mnie taki oto list:

Poszukuję osób wykonujących rękodzieło, które mogłyby podarować jakieś swoje prace na kiermasz - chodzi o akcję ratowania życia i zdrowia mojego 3-letniego synka Piotrusia, który musi przejść operację serduszka w Niemczech. www.piotrusioweserduszko.blogspot.com
Kiermasz odbędzie się 1 grudnia w Wodzisławiu Śl. na wydziale Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej.
Osoby, które chciałyby przeznaczyć jakieś prace, prosiłabym o kontakt w celu ustalenia adresu do przesyłki.
mail: ramol41@wp.pl lub tel. 507-927-445
W załączniku przesyłam także banery z informacją o Piotrusiu, jeśli Państwo mają ochotę umieścić któryś z nich na stronie z podlinkowaniem do naszego bloga, byłabym wdzięczna. Czas ucieka, Piotruś słabnie, udało się już uzbierać ok. 40 tys. zł - potrzeba jeszcze 110 tys.zł.
Proszę także o puszczenie informacji w świat - do innych "rękodzielników" :)
Polubcie nas na facebooku: http://www.facebook.com/PiotrusioweSerduszko?ref=ts&fref=ts

Dziękuję serdecznie i pozdrawiam
Karolina Remiasz-Konefał
mama Piotrusia

Ja przyłączam się do pomocy...
Pozdrawiam

20 komentarzy:

  1. Cudne świeczniki...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne gwiazdki :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te świeczniki! A co do akcji, to zamieściłam już banerek u siebie. Na prawdę warto pmagać!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne świeczniki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo staranne prace, Grodziu!
    powalasz estetyką, na prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysłowe gwiazdeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe świeczniki:)
    A na rzecz Piotrusia sprzedały się ( bardzo dobrze) moje dwa misie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO SUPER...wiem, że Ty działasz charytatywnie na całego...super...

      Usuń
  8. Co Ty nam tu dziś pokazujesz, Grodziu? Gwiezdne świeczniki? Piękne!
    O Piotrusiu wiem i ja :))

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że przyjaźń ze stolarnią owocuje w pięknym tempie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana zrobiłam takie zakupy, że do świat będę Was zasypywać nowościami..:))

      Usuń
  10. Gdzie nas nie ma ?Dotrzemy wszędzie z potrzeby upodobań, hobby, zamiłowania i serca.Świeczniki wyjątkowe-obróbka perfekcyjna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te świeczniki :-) Trzymaj się cieplutko ... i nie daj się :-))) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne świeczniki! Zresztą poprzednio pokazywane bobki również:). Ale fajnie masz z tą stolarnią.....Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne świeczniki !Fajne rzeczy maja w tej drewutni :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancka dekoracja! Pozdrawiam mile!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te świeczniki!! super wyglądają...
    O Piotrusiu postaram sie nie zapomnieć, dziękuję za informację;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)