piątek, 23 listopada 2012

Domki - skarbonki...

Domki zakupione w mojej ulubionej drewutni...troszkę je tylko pomalowałam i są gotowe...
Domek jest zrobiony w stylu góralskim...przypomina mi trochę te zakopiańskie  domki z góralką i góralem przepowiadające pogodę... Znacie je? :) Ja pamiętam taki z dziećiństwa, który stał u mojej babci a my z siostrami tylko czekałyśmy kto wyjdzie z domku :)) Góralka wychodziła  na deszcz a góral na pogodę..:)) Nie pamietam czy to się sprawdzało..:))
 
Te domki , które Wam dziś pokażę są skarbonkami...i mogą być idealnym prezentem Mikołajkowym dla maluchów...
 
 
 
 
Udanego weekendu życzę..:))
 

18 komentarzy:

  1. hehe pamiętam górala i góralkę :)))) ale rozbroiłam ten domek bo musiałam zobaczyć co jest w środku :D takie skarbonki też pamiętam z tyłu odchylało się deseczkę by pieniążki wytrzepać :D
    cmok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie...z tyłu jest odchylana deseczka..:) Ty to byłaś majstersztyk od początku widzę:)!

      Usuń
  2. Ja również pamiętam taki domek z góralem i góralką, przyjechał z Zakopanego i bardzo mnie ciekawił w dzieciństwie:}:} A te twoje domki też mnie ciekawią:} Bardzo ładnie wyglądają, tylko jak dla dzieci to bym dodała radośniejszego kolorku. Byłyby wtedy mniej poważne, ale to takie moje zdanie:}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może masz rację...zrobiłam je pod swój gust a nie dzieci:)) jak moja Wiki podrośnie to będzie mi dobierała kolory:)

      Usuń
  3. Śliczne, moja babcia miała podobny...z sentymentem je oglądam;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe są ;) świetny prezent ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne i niepowtarzalne:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, witam Iwono:) Po długiej nieobecności weszłam na Twój blog i oczom nie wierzę ... Piękna szata graficzna ! Świetne prace! A pomysł ze skarbonką bardzo trafiony i na czasie - w końcu kryzys i oszczędzać trzeba;) . Pozdrawiam i zapraszam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Martuś:) super, że wróciłaś do nas:))

      Usuń
  7. Słodkie domki :D Pamiętam, że jako dziecko też miałam taki drewniany domek-skarbonkę. Eh, wspomnienia z dzieciństwa :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. śą świetne:) Byłam tam i widziałam wszystko:)dużo fajnych rzeczy mają, dzięki za wskazówki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Panie czy Ty robote calkiiem rzucilas, ze mozesz do rana do nocy poswiecac sie dzierganiu? Nie nadazam za Toba i agratuuje kreatywnosci Pozdrowka

    OdpowiedzUsuń
  10. nie kochana nie rzuciłam...na dzierganie jednak zawsze znajdę czas choćby w nocy o północy:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpierw Ci zazdrościłam bliskości TAKIEJ drewutni. Ale chyba jednak muszę zmienić zdanie.Ponieważ obawiam się ,że wydałabym w tej drewutni cały swój majątek:))))))
    Skarbonka jest super:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) drewutnia ma swój sklep internetowy:) także i Ty możesz zrobić zakupy:)

      Usuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)