piątek, 24 lutego 2012

Wyróżnienie

Mój blog został wyróżniony przez dwie osoby Witchqueen oraz Bognę. Dziękuję Wam dziewczyny bardzo! Cieszę się ogromnie, że podoba się Wam to co mizernie tworzę:) Już wiele z Was posiada takie wyróżnienie ale dla mnie to jest pierwsze i z tego powodu cieszę się niezmiernie:) Mój blog dopiero raczkuje od końca 2011 roku więc mam nadzieję, że będzie zdobywał coraz większe grono Obserwatorów:) Chciałam również podziękować za wszystkie meile, które od Was dostaję każdy jest dla mnie wielką radością:)


A teraz  zgodnie z zasadami 7 prawd o sobie:
- uwielbiam moją rodzinę i przyjaciół, uwielbiam spędzać z nimi czas,
-nie znoszę się nudzić,
-uwielbiam tworzyć coś z niczego, i ciągle wymyślam nowe techniki,
- często mam 100 pomysłów na minutę,
- jestem domatorem uwielbiam tworzyć klimat w domu,
- uwielbiam spędzać czas w ogrodzie,
- nie znoszę kłamstwa, obłudy i złych ludzi.

Ja chciałam wyróżnić następujące osoby, za to co tworzą i co sobą reprezentują :

Panią zakochaną w aniołach:) http://zlnuibawelny.blogspot.com

Zasady obowiązujące w zabawie to:
1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie.
4. Nominowanie 10 osób 



12 komentarzy:

  1. skoro Ty raczkujesz to ja jestem jeszcze w okresie prenatalnym. Nie mam pojęcia co to za zabawa, ale chętnie wezmę w niej udział:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyróżnienia! I fajnie czytać o Tobie:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zasłużonego wyróżnienia :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze GRATULACJE!!
    Po drugie PODZIĘKOWANIA za nominację ( nie mam pojęcia co to oznacza, prócz Twojej sympatii, ale jakoś do tego dojdę:))
    Po trzecie JESZCZE RAZ PODZIĘKOWANIA (wiesz za co :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Grodziu, to wyróżnienia na prawdę Ci się należało :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że trochę zaległości mi się porobiło w odwiedzaniu blogów :-))) Gratuluję wyróżnienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj jak cudnie, dla mnie to też pierwsze wyróżnienie. dziękuje bardzo:)i gratuluje oczywiście!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)