środa, 8 lutego 2012

Japońskie broszki kanzashi

Broszki filcowe wciąż powstają, a w międzyczasie powstały kwiatowe broszki z materiału techniką japońską. Pierwsza jest z lnu...
Nr 3
Nr 2
Nr 1

Ta ostatnia trochę mi nie wyszła, była robiona jako pierwsza i na niej się uczyłam:)) Bardzo spodobała mi się ta technika także jak zaopatrzę się w nowe materiały to powstaną nowe broszki:)) A tak na marginesie to znacie może jakieś fajne sklepy z materiałami? Pozdrawiam wszystkich i witam nowych Obserwatorów:)



38 komentarzy:

  1. Bardzo ladne, pierwsza chyba bym wybrala ale pewna nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany to ja tyle tych kwiatków zrobiłam i nawet nie wiedziałam, że jakaś japońska technika:))) Pierwsza bardzo mi się podoba!!! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i bardzo efektowne:). Następne technika....:))))), skąd ja to znam! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podobają Twoje nowe prace :-) A koszyk i prace z papierowę wikliny wyglądaja bardzo naturalnie.
    Ja dziś w nocy też robiłam broszki filcowe.
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się właśnie ta ostatnia podoba najbardziej:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo eleganckie brochy, szczególnie ta mniej uporządkowana przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają, ta pierwsza szczególnie, moje kolory, faktura. Wspaniała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że pierwsza i ostatnia najbardziej przypadły Wam do gustu:)

      Usuń
  8. Piękne! Ta ostatnia właśnie podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.craftfabric.pl
    http://www.tutajkupuje.pl
    http://www.jednoiglec.pl
    http://szmatkalatka.pl
    http://www.robinspatchwork.eu
    http://www.tkaniny.net
    http://www.tkaninysklep.pl

    mówisz i masz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękności. A pierwsza to moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne estetyczne broszki!!! Muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za tyle ciepłych słów....
    cieszę się, że się Wam spodobały!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Grodziu, pierwszy raz widzę u Ciebie takie broszki. Pierwsza podoba mi się najbardziej :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada bo pierwszy raz w życiu robiłam takie broszki:)
      buziaki:)

      Usuń
  14. no widzę, że mam straszne zaległości i dlaczego ja jeszcze takich nie potrafię:( są śliczniutkie i oczywiście zaraz poprzeglądam te linki bo to na pewno jest dla ludzi:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Są przepiękne.Najbardziej podoba mi się ta pierwsza. Ale to ze względu na kolor:))))Są fantastyczne!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja! Pięknie wyszły , w tej "nieudanej" nie widzę , żadnych niedociągnięć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Broszki pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zauroczona tymi broszkami, ta pierwsza to mistrzostwo świata, nigdy nie byłam wielką fanką broszek ale przysięgam, że taką bym nosiła. Ba! ja nawet uważam, że to jedna z twoich fajniejszych rzeczy. jest po prostu idelana i rób je bo wychodzą Ci doskonale, ja z takimi zdolnościami, to prezenty broszki bym dawała. co do pierwszej robionej to też jest super i jesteś niesprawiedliwa dla sibie. ja jednak ze względu na kolory wybrałabym tę grafitową. IDEAŁ i az cięzko uwierzyć, że to łapkami mozna zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu dziękuję Ci bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Broszki śliczne. A ta pierwsza... ahhh

    OdpowiedzUsuń
  21. PIĘKNE I BARDZO ORYGINALNE!:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Broszki są świetne, szczególnie ta pierwsza :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://anita-papierowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. TA PIERWSZA BROSZKA JEST PERFEKCYJNA;-))))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się do kwiatuszka przymierzam. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i pozostawiony komentarz, który pozwolił mi do Ciebie trafić. Życzę zawsze smacznych parowców. Jestem zachwycona Twoją wszechstronnością twórczą. Umieram z zachwytu widząc Twoje świetne pomysły świąteczne. Pozdrawiam cieplusieńko. =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)