czwartek, 15 sierpnia 2013

Wzór na szydełkowe ponczo...

W poprzednim poście obiecałam Wam wzór na szydełkowe ponczo, wywiązuję się więc z obietnicy i wklejam wzór:)) Ponczo robi się bardzo szybko i prosto...polecam każdemu nawet początkującemu w tej technice...
 
 
Wzór pochodzi z tej strony http://vb.3dlat.com/showthread.php?t=6382 a w odnalezieniu tej strony pomogła mi Kasia.
 
Ja mam tysiące zdjęć z inspiracjami zapisanymi na dysku, ale nigdy nie wiem skąd one pochodzą a dzięki Kasi mogę bez problemu teraz znaleźć skąd dany obrazek pochodzi i nie łamię praw autorskich.
 
Zerknijcie koniecznie do Kasi TUTAJ, jest tam krok po kroku wszystko opisane:))
 
Miłego dłuuuugiego weekendu!!!:)
 
 
 

11 komentarzy:

  1. oczywiście miłego życzę i baaardzo długiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuźnia Upominków : Wzór Na Szydełkowe Ponczo... >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Kuźnia Upominków : Wzór Na Szydełkowe Ponczo... >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Kuźnia Upominków : Wzór Na Szydełkowe Ponczo... >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK l1

      Usuń
  2. no może pewnego pięknego zimowego dnia się skusze bo wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega pozytywne kolory i pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super- właśnie się wybieram na mały urlop i taka robótka zajmie mało miejsca w bagażu-prawda? :).
    U Kasi byłam - super porady :)
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mnie namówiłaś...;)
    Dziękuję za schemacik;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper :) Dziekuje za schemat :) Sprobowac moge zrobic :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie czegoś podobnego szukam, Twój wzór bardzo mi pomógł, dziękuję Ci za Ten post :)

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuźnia Upominków : Wzór Na Szydełkowe Ponczo... >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Kuźnia Upominków : Wzór Na Szydełkowe Ponczo... >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Kuźnia Upominków : Wzór Na Szydełkowe Ponczo... >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)