niedziela, 15 stycznia 2012

Serca z papierowej wikliny

Dzięki Ani, która napisała do mnie cudownego meila, powstały serca z papierowej wikliny. Ania napisała mi tyle ciepłych słów, Aniu dziękuję Ci bardzo, cieszę się niezmiernie, że podobają Ci się moje prace:) Na początek serce na Dzień Babci przyozdobione różami z krepy:

A to serca na specjalne zamówienie dla Ani, mam nadzieję, że się spodobają:) Pierwsze trzy są naturalne nie pomalowane farbą. Zostały wyplecione z białych rurek, natomiast te małe są pomalowane na biało, tak jak chciała Ania:) 



Aniu napisz mi jeszcze na pocztę swój adres, żebym wiedziała gdzie wysłać serca:) Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga i dziękuję za wszystkie ciepłe słowa:)

33 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł i wykonanie! Serca są poprostu śliczne:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszka są śliczne ... wszystkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!Cieszę się, że mnie odwiedziłaś!Cudownie przepiękne serduszko!Miło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace .. zostawiam buziaka i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serduszka, podziwiam. Ozdobione kwiatkami wygląda cudnie
    Muszę kiedyś spróbować wyplatać papierową wikliną. Na razie gromadzę gazety, to chyba dobry początek he, he.
    Pozdrawiam też z Małopolski

    OdpowiedzUsuń
  6. tak Joasiu gromadzenie gazet to bardzo dobry początek, bo jak zaczniesz wyplatać to będziesz cierpieć na notoryczny brak gazet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny zmobilizujcie rodzinę i sąsiadów a gazet będzie tyle,że nie będziecie miały gdzie je przechowywać:) mi kilka bloków zbiera "reklamówki" kauflanda;)Grodziu z czego skręcasz różyczki??buziaki

      Usuń
    2. to jest naprawdę świetny pomysł! Aniu ja już zmobilozowałam rodzinę i znajomych także obecnie na brak gazet nie narzekam:) a różyczki robię z bibuły krepiny tej ogólnie dostępnej w sklepach papierniczych, nie znam innej... a Ty z jakiej robisz? bo piękne róże Ci wychodzą:) buziaki:)

      Usuń
    3. Tak kochana myślałam, bo metodą cukierkową Ci się rozchodzą. Już Ci mówię : krepa włoska kupuję ją w tym sklepie:http://rafia.com.pl/category/krepina, ja miałam ten sam problem i dziwiłam się jak innym wychodzą inaczej ;) byłam dociekliwa i sama przez przypadek zamówiłam krepę. Ma gramaturę inną , jest twarda. Zapraszam do mnie na kurs , oczywiście nie aby się uczyć ale staram się opowiedzieć o tej krepie:) buziaki ( http://annakrucko.blogspot.com/p/kurs-krok-po-kroku.html ) kurs róże z krepy i fotki z różnicą.

      Usuń
    4. Chciałam do Ciebie napisać mail ale nie mogę go tu znaleźć:) Pozdrawiam Grodziu

      Usuń
    5. Aniu dzięki za drogocenne rady:) zaraz zaglądam do sklepu i na Twój kurs:) a mój meil kuzniaupominkow@vp.pl, jest na górze bloga umieszczony. Buziaki

      Usuń
  7. Świetny pomysł z tymi sercami, muszę spróbować. Bardzo podobają mi się Twoje bibułkowe kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serducha są genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. POMYSŁOWE, PIĘKNE I NA DODATEK LECIUTEŃKIE!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie pięknie gratuluję kolejnych ślicznych wyrobów!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te plecione serca :) Z różyczkami przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zaczynam coraz bardziej mieć ochotę na taką papierową wiklinę:))tylko jak się coś takiego robi:)) serca są śliczne, a to z różami skradło moje serducho:)Basia

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace. Babcia pewnie z zachwytu aż piszczeć będzie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. tralalalalala to ze mnie ta szczęściara:) iwonko one sa przepiękne i cudowne. To wprost wspaniałośc nad wspaniałościami. dziękuję Ci bardzo. Jutro rano wystukam maila. Juz nie moge sie ich doczekać, papa Kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł! Wygląda jak wiklina.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Iwonko bo to wiklina tylko, że z papieru:)
    Aniu super że Ci się podobają serducha:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne róże! serduszko ślicznie z nimi wygląda

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zaproszenie.Twoje różyczki są jak żywe,po prostu piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za tyle ciepłych słów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Grodziu,trafiłam tu z Ani bloga.Wieść o Twoich czarodziejskich sercach rozchodzi się z prędkością błyskawicy!Pięknie bardzo ECO to wygląda.Pasuje do każdego wnętrza.Naprawdę ładne te serduszka.Jednak tajemnicą dla mnie pozostaje,co to jest ta wiklina papierowa?Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Grodziu! Twoje serduszka są na prawdę wspaniałe, szczególnie te malutkie mnie urzekły. Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś zdradzić mi sekret ich wykonania? Co to jest papierowa wiklina i z czym to się je mniej więcej wiem, chyba, że miałabyś ochotę mi to wytłumaczyć po swojemu, bardziej interesuje mnie w jaki sposób tak ładnie ją pozawijać. Zbliża się Dzień Matki i chciałabym swojej uczynić taki właśnie prezencik. Pozdrawiam serdecznie i dołączam do obserwatorów. Zapraszam również do siebie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/ Mój mail: erita1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne prace , ja zaczynam dopiero i aż mnie zazdrość zżera że mnie na razie koślawce wychodzą ,,, raz jeszcze piękne pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)