wtorek, 27 grudnia 2011

Atmosfera świąteczna wciąż trwa...

Witam Was po Świętach, od soboty internet i telewizor był u mnie wyłączony tylko radio grało a w nim brzmiały tak miłe uchu kolędy:) Mimo pogody święta były dla nas bardzo udane, bardzo rodzinne:) To już drugie święta z naszą córeczką, dla której choinka już nie była obojętna:) Szkoda tylko, że zamiast śniegu padał deszcz! Atmosfera świąteczna dalej trwa, lampki świecą na choince a z radia płyną dźwięki kolęd. Mam nadzieję, że Wy też mieliście udane Święta:)! A teraz chciałam Wam pokazać co u mnie tworzy tą świąteczną atmosferę:) 

W kuchni gwiazdki od Ani i pierniki , a resztę już widzieliście...

W salonie:
Mój mały aniołek buszuje pod choinką i tylko szuka co by tu urwać:)

27 komentarzy:

  1. Pięknie u Ciebie, szkoda tylko, że już poświątecznie... Choinkowy Skrzacik po prostu cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobiłaś domek! Nic dziwnego, że atmosfera świąteczna wciąż trwa......
    Pozdrawiam serdecznie i buziaki dla aniołka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim ładnym domku to i święta musza być udane. wieniec bardzo ładny, choinka super ale pod choinką ten Maluszek to prawdziwe arcydzieło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj faktycznie przepięknie. Cieszę się, że udało mi się "cosik" dorzucić do tej atmosfery:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu nie "cosik" tylko bardzo DUŻO! Aniołki i gwiazdki prezentują się cudownie:) Dziękuję Ci raz jeszcze!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ozdobiony dom na święta,tak...swojsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajniutko tam u Ciebie, wszystkiego dobrego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie ozdobiony domek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie :) Podoba mi się bardzo wianek nad stołem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie :) Śliczna dekoracja na stole ,córcia urocza pod ta choinka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny wystrój. :) A ten Prezent pod choinką najsłodszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszy jest buszujący Aniołek pod choinką, dziękuję za milunie słowa.papa

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam Ciebie.Wspaniałe rzeczy zrobiłaś i ten Twój mały aniołek jest wspaniały, jestem tylko na chwilke w dniu dzisiejszym a reszte mam napisane na blogu no i ściagneli mnie z urlopu do pracy wiec za duzo nie bede sie rozpisywać i z okazji zblizajacego sie Nowego roku życzę Ci wszystkiego najlepszego dużo zdrowia oraz spełnienie Twoich marzeń:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za odwiedzinki i udział w Candy ... póki co masz wielkie szanse ;D Bo "aż" 3 osoby zgłosiły się :D W każdym razie ..
    Zerknęłam tu i tam .. masz świetne pomysły a szyszkowe twory fajny bajer ;D - pomyślę o tym za rok ;-)

    Serdecznie pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna witrynka;) i te zwięrzątka ciasteczkowe;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny wystrój domu,a pod choinką śliczny aniołek :))) Dziękuję za odwiedziny u mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie!!! Wszystko przecudnie się prezentuje i gra ze sobą, ale niestety nic nie przebiło MAŁEGO ANIOŁKA:))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ślicznie, piękny świąteczny nastrój! Taki odświętny nastrój niech towarzyszy Ci przez cały następny rok!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziekuje za zyczenia :)dzieki nim tu trafilam i nie zamierzam poprzestac na jednej wizycie :)))Aniolek pod choinka wyglada jak cudny prezencik :))) Wszystkiedo Dobrego w Nowym Roku, masy pomyslow i czasu na ich realizacje :))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie największego uroku Świąt u Ciebie dodaje bezwzględnie TEN cudowny Aniołek pod choinką:))))
    Pragnę przesłać Tobie i Twoim wszystkim Aniołom Wspaniałego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tobie i Twoim bliski na ten Nowy 2012 Rok życzę wszystkiego co najlepsze, miłości, przyjaźni, spełnienia marzeń!!! Do Siego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniołek śliczny :))
    Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję, Tobie również wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. :) Piękne dekoracje u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie ustroiłaś swój dom, ale ten prezent pod choinka przebija wszystko!!! Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne dekoracje! aż szkoda będzie je zdejmować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)