poniedziałek, 19 grudnia 2011

Pierniczki

Dziś chciałam Wam pokazać moje pierniczki, które królują teraz wszędzie u mnie w domu:) Pierniki dzięki foremką z IKEI ( a foremki dzięki moim przyjaciołom z Krakowa  od których je dostałam) przybrały formę głównie zwierzątek:)Paczuszki z piernikami powędrowały do bardzo bliskich mi osób, mam nadzieję, że będą smakowały:)



Jeśli ktoś potrzebowałby jeszcze przepis:( dość dużo pierniczków z niego wychodzi)
300 g miodu
550 g mąki pszennej tortowej
100 g cukru pudru
jajko
120 g margaryny
4 łyżki przyprawy do pierników
2 łyżeczki kakao
2 łyżeczki sody oczyszczonej
Miód, margarynę, cukier puder oraz przyprawę do pierników podgrzać w rondelku, tak żeby wszystko ładnie się rozpuściło i nabrało ładnej konsystencji. Odstawić do ostygnięcia a następnie dodać pozostałe składniki.

Pierniczki i szyszki w mojej kuchni:)

Ta ostatnia podstawka na jajko to moja pierwsza praca decoupage, może uda mi się nauczyć tej techniki:) pozdrawiam wszystkich w tym cudownym przedświątecznym czasie:)

10 komentarzy:

  1. Piernikowe i szyszkowe dekoracje sa u Ciebie super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie wyglądają!Dziękuję za przepis!Pozdrawiam.papa Anioły Anielki

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne słodziaki przygotowałas, nie wiadomo czy jeść czy podziwiać:) zapach w domu na pewno był super, piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i puchate:). Wyglądają bardzo zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  5. to prawda dość puchate wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi zapachniało tymi pierniczkami :) Super pomysł z podstawką na jajko. Powodzenia w dalszych pracach dekupażowych :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny!
    Ślicznie tu u Ciebie... zdecydowanie zostaję na dłużej :))
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne te piernikowe kształty, fantastycznie wyglądają i pewnie jeszcze smakowite!!! Szyszka w kieliszeczku na jajo super!!! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe dekoracje i te pierniczkowe i szyszkowe. Kapitalna ta foremka łosia. Pozdrawiam :)|

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)