wtorek, 20 grudnia 2011

Zawieszki z szyszek oraz szydełkowe gwiazdki

Szyszki stały się ostatnio moim ulubionym materiałem do robienia różnego rodzaju ozdób:) Tym razem powstały zawieszki z szyszek w kształcie serca:) Bardzo ładnie wyglądają powieszone na ścianie lub drzwiach. Zrobiłam również łosie z materiału, żeby te z piernika miały swoich towarzyszy:)

Taki komplet powędrował do Dominiki mam nadzieję, że się będzie podobał:)
A taki komplet ja dostałam od Ani w ramach wymiany świątecznej:) Ja jestem zachwycona!:) Dziękuję Ci Aniu bardzo:)


15 komentarzy:

  1. My w tym roku też nazbieraliśmy całą reklamówę szyszek i tak dodaję te szyszki, gdzie się da :)

    Serducha świetne. Co dajesz jako bazę tych ozdób pod szyszkami??

    Wymianka tez bardzo ładna.

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ozdoby szydełkowe :) oczywiście z szyszek też piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łosiek podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bazą na której przyklejam szyszki jest tektura, wycinam pożądany kształt z tektury i na to naklejam klejem na gorąco szyszki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to widzę, że wszystko dotarło i niech cieszy oko:)ja w tym roku odpuściłam jakoś szyszki

    OdpowiedzUsuń
  6. nic się Aniu nie martw poleciała taka zawieszka do Ciebie z szyszek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie ozdoby zachwycają swą naturalnościa i pięknością wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Same sliczności ! Łoś bardzo fajny ,a serca z szyszek przepiękne :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matuchno, ja dużo po pracy robię, ale na prawdę nie mogę wyjść z podziwu, jak Ty na to wszystko czas znajdujesz :) Super łosiu :)
    Pozdrawiamj cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne:))ja wczoraj robiłam bombki z szyszek:))wdzięczny materiał:)!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! Ja również kocham szyszki... i mam ich przy domu mnóstwo...ale w tym roku nie mam ani jednej ozdoby.... Żałuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. te wszystkie gwiazdki chętnie bym Ci ukradła.

    wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. hurrrrrrrrrra już wszystko doszło i to ja jestem szczęśliwą posiadaczką tych śliczności- dzięki wielkie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. pomysłowe te szyszkowe kształty i bardzo efektowne:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)