niedziela, 14 września 2014

Zapraszam na candy...

Witajcie...
zapraszam Was na Candy w Kuźni Upominków...
do wygrania mucha dla malucha... 
lub spineczka kokardka dla dziewczynki...
zwycięzca będzie miał do wyboru muszkę lub spineczkę w kolorystyce widocznej na zdjęciu...
 
Zabawa trwa do 22 października...
 
 
Zasady uniwersalne:
1. Umieścić u siebie na blogu podlinkowane zdjęcie.
2. Być obserwatorem mojego bloga.
3. Miło mi będzie jeśli polubisz również mój  profil na Facebook TUTAJ
4. Mogą brać udział osoby nie posiadające bloga, tylko proszę zostawić adres mailowy.
5. Zostawić komentarz pod zdjęciem, fajnie będzie jeśli napiszesz w nim imię dziecka dla którego ma być nagroda.
 



 
Zapraszam do zabawy!!!:)
 
 
Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Będę pierwsza:) kolarski są prześliczne a moja córeczka Hania uwielbia takie cudenka .
    ajka_w@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Matyldy wybieram zieloną, a dla Hugo w granatowe pasy. Wiem, można tylko jedną, ale pomarzyć można :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Granatowa w grochy jest cudna, już sobie wyobrażam jak pięknie będzie wyglądać na główce mojej Zuzi:) Z miłą chęcią po to cudeńko ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Hanusia wybrała różową w groszki, a najlepiej to wszystkie, bo przecież niebieską sukienkę tez ma :) banerek już jest na blogu.
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią zgłaszam się :)
    baner w zakładce Wasze Rozdania
    aaalexia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja wyberam podarunek dla mojej mojej malutkej chrześniaczki Katarzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. I ja chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie może mnie tu zabraknąć - ja poproszę (o ile wygram) takie cudo dla swoje Zuzi :)

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapiszę się i ja :) Choć dzieciaki się jeszcze u nas nie pojawiły.. to dla naszej małej chrześnicy będzie idealna :) dla Natalki więc kokardka będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mojej Zuźki, która jest modnisią, pasowałby dziewczęca różowa kokardka w groszki :)
    Banerek u mnie na blogu: betiszydelkuje.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się piszę na kolejną muszkę dla mojego synia Ignasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Różowa kokarda w kropeczki byłaby wymarzona dla Kenzy. :)
    Baner tutaj: http://marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)