wtorek, 9 października 2012

Szydełkowy komplecik

Powstanie tego kompletu zawdzięczam  Kasi 
Bardzo chciałam zrobić beret dla Wiki...znalazłam fajny wzór ale chiński a Kasiulek w całości mi go przetłumaczyła i wyjaśniła jak zrobić:)) bez niej nie dałabym rady!!! Kasiu dziękuje Ci bardzo!:))
Jak już miałam zrobiony beret do kompletu powstał szalik, potem ocieplacze robione z własnego wzoru:)) oraz buciki pantofelki...w bucikach małej bardzo fajnie się chodzi ale trochę są za śliskie...cały czas myślę co by tam podszyć, żeby nie ślizgały jej tak bardzo...może coś doradzicie???:)



Pozdrawiam:))


37 komentarzy:

  1. przepiękny komplecik :D aż zazdroszczę małej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku jaki piekny zestawik...z tym slizganiem miałyśmy ten sam problem, niestety bez rozwiązania,choć myślałam o podszyciu ewentualnie podklejeniu cieniutką skórką jak w skapetko-łapciach;P
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka ona jest rozkoszna w tym płaszczyku ... i kompleciku oczywiscie- pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna modelka:)A komplecik piękny, bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiki prezentuje się pięknie w tym kompleciku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podwójny zachwyt dla oczu.Bo zarówno Modelka jak i komplecik przeurocze:))))
    Myślę,że pod spody tych bucików mogłabyś przykleić lub może przyszyć spody z cieniutkiej gumy?? Takiej na przykład jak są podkładki pod myszy przy komputerach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie wiem czym bardziej nacieszyć oczy czy tą mała modelką czy kompletem jaki dla niej zrobiłaś, a pod butki- w sklepach dla rękodzielników widziałam taki silikon antypoślizgowy w kropelkach do skarpetek. nie pamiętam tylko w którym, jak znajdę wrzucę link. Buziaki dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.zamotane.pl/pl/p/Regia-ABS-Latex-kolor-niebieski/2457

      Usuń
    2. http://www.bazardekoracji.pl/product-pol-95594-STOPERY-ANTYPOSLIZGOWE-DO-SKARPET-ZOLTE.html

      http://www.bazardekoracji.pl/product-pol-95595-ABS-LATEX-ANTYPOSLIZG-ROZOWY.html

      Usuń
  8. Przepiękny ten komplecik o Wiki nie wspomnę :))) Jak kupiliśmy meble to były w komplecie takie silikonowe naklejeczki okrągłe o śr ok.5mm żeby szafki nie trzaskały zapytaj w meblowym mogłabyś je przykleić na gorąco albo paseczki z kleju gorącego. Pozdrawiam Edi

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozbrajasz mnie... czy jest coś co nie potrafisz zrobić??? komplecik jest przepiękny a jaka modelka :)))) sama słodycz

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplecik prześliczny, podziel się opisem i tłumaczeniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapytam kasi bo to jej tłumaczenie i ma do nich prawa autorskie:)

      Usuń
  11. Prześliczny komplet. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ty stroisz ta swoja corcie,swietny komplekcik:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplet :-) Beret rewelacja :-)
    Modelka - przepiękna :-)
    A jeśli chodzi o ślizgające się buty to widziałam w sklepach internetowych do kupienia preparat do wykonania podeszwy antypoślizgowej :-) Różne kolory. Niestety nie tanie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mała strojnisia :-) Fajny komplet ... jestem pod wrażeniem Twoich postępów w szydełkowaniu :-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci to wyszło :) Fajnie, że się mogłam przydać :)
    Właśnie o tym silikonie w płynie miałam Ci napisać i skórka też byłaby dobra. Sądzę, że guma mogłaby się szybko zniszczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się przydałaś:) dziękuje raz jeszcze!!!!

      Usuń
  16. Jejciu jaki swietny komplecik! Cudny,a malutka przesliczna! Tak patrze,ze chyba jest w wieku mniej wiecej jak moja corcia :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka fajna modelka! Ma wspaniały komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny zestaw i jaka ładna modelka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Silikon to trafiony pomysł, a komplecik zachwycający, zwłaszcza na modelce:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuje dziewczyny za tyle ciepłych słów i rad:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Komplecik cudowny, a modeleczka...ach, nic tylko ją schrupać, taka słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny komplecik i przesliczna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczny berecik sama chetnie bym taki udziergala dla swojej Myszki, jak bedziesz mogla to poprosze o tlumaczenie. A co do slizgania to polecam preparat ja kupowalam tutaj http://www.fastryga.pl/antyposlizgowy-latex-do-skarpetek-i-kapci-9251.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny komplecik ;-)
    A kocyk z poprzedniego posta równie piękny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)