poniedziałek, 25 lutego 2013

Kołnierzyk...

Zrobienie kołnierzyka miałam w planach już od dawna... ale zawsze odkładałam to na potem bo było coś pilniejszego do zrobienia... ;))
ciągle jednak napotykałam je gdzieś pokazywane na różnych blogach, więc i ja postanowiłam spróbować zrobić....i wyszło mi coś takiego...



Kołnierzyk w kolorze ecri idealnie pasuje do sukienki w kolorze pudrowego różu, i w zupełności zastępuje biżuterię....wystarczy tylko delikatna branzoletka i jest pięknie:))


Pozdrawiam serdecznie...:))

32 komentarze:

  1. To coś takiego jak piszesz jest śliczne,dopracowane do każdej niteczki.Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kołnierzyk, delikatny jak pajęczynka - aż nie umiem sobie wyobrazić ile czasu i jaki ogrom pracy w to cudo włożyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten Twój kołnierzyk.Taki bardzo delikatny i subtelny.I to śliczne zapięcie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, delikatny, a i wieszaczek wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wieszaczek też mojego autorstwa:)) pozdrawiam serdecznie:*

      Usuń
  5. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękny! Taki elegancki i delikatny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no wyszło Ci coś ... pięknego :)))


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny jest i idealnie skomponowany z suknią.......Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kołnierzyk taki elegancki , delikatny..Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Rewelacyjny ten kołnierzyk! A do tej sukienki pasuje idealnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny detal ... retro zawiało Moja Droga :) Uwielbiam pudrowy róż mimo, że teraz blondi ze mnie i niezbyt mi pasuje ;) Buziolki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Grodzia byłabym wdzięczna za schemat o ile to możliwe... :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko przecież to od Ciebie ten schemat był wśród tych wszystkich wzorów które mi przesłałaś na fb.:))

      Usuń
  13. I znowu powinnam Cię chwalić? Normalnie w głowie się poprzewraca jak nic:)ale cóż innego mogę powiedzieć jak nie to- Ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz napisać, że mogło być lepiej:))

      Usuń
  14. Zapraszam po wyróznienie http://origami-pasja.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Romantyzm w czystej postaci:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super - ja nad swoimi muszę jeszcze trochę popracować :) pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga: http://robotkijolci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały, elegancki kołnierzyk:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę piękny kołnierzyk. Delikatny! Wieszaczek też nam się bardzo podoba. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki śliczny, a z tym guziczkiem bardzo dekoracyjny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też się przymierzam do kołnierzyka,muszę jakiś prosty wzór na początek znaleźć:)Twój jest śliczny,taki delikatny:)dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak chcesz to moge Ci podesłać wzór jest dośc prosty:)) pozdrawiam

      Usuń
  21. Ale piękny... Wciąż zabieram się za wyszydełkowanie kołnierzyka, ale mam słabość do maskotek i czasu nie starcza na wszystko...
    Idę pooglądać Twoje inne cudowności i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny. Myślę, że można go nosić zapinanego z przodu i równie dobrze wygladsłby zapinany z tyłu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)