poniedziałek, 26 czerwca 2017

Leśny mech...

Witajcie...

dziś mam dla Was kolejną propozycję z porzeczkami tym razem czerwonymi... bo ja zamiast granatu jak jest w oryginalnym przepisie użyłam czerwonych porzeczek bo akurat miałam je pod ręką...

CIASTO LEŚNY MECH przepis znajdziecie TUTAJ





mam nadzieję, że nie macie mi za złe że zamiast swoich prac pokazuję moje też w sumie prace tylko kulinarne...

szydełko jednak wróciło do łask i za niedługo będą prace szydełkowe :))


Pozdrawiam Was wakacyjnie...

5 komentarzy:

  1. Mniam... apetyczne ciacho. Ja do swojego dodałam chyba za dużo cukru i było za słodkie, ale myślę,że porzeczki by tą słodycz przełamały.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie pyszne ale moi domownicy nim się nie zachwycili :)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, wygląda super! Ciekawe jak smakuje:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędnie wygląda to ciasto :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)