wtorek, 4 października 2016

Świąteczne inspiracje...szydełkowe choinki...

Witajcie...
pogoda nas nie rozpieszcza...pada okrutnie...chyba ta szaruga spowodowała, że zaczęłam myśleć o nadchodzącej zimie...a co za tym idzie o zbliżających się świętach...
jak co roku będę chciała zrobić jakieś szydełkowe ozdoby i zaczęłam szukać wzorów i inspiracji na szydełkowe choinki...postanowiłam się nimi z Wami podzielić może i Wam się przydadzą i Was zainspirują do zrobienia własnoręcznych ozdób...






Pozdrawiam Was serdecznie....

12 komentarzy:

  1. Genialne są te Twoje choineczki, a te w skarpecie i na nartach powaliły mnie na kolana !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prace-cudeńka-wow-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to prawda, te w skarpecie są rewelacyjne, fantastyczne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te z pierwszego zdjęcia są bajeczne! Jak je zrobić? Marzą mi się dwie, dość duże, w szarościach i bieli... Cudne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już znalazłam sposób jak je zrobić:) będę próbować jak się uda to podzielę się tutkiem:) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Mnie też te choinki wpadły w oko :)

      Usuń
  5. śliczne choineczki ,muszę spróbować.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. bombastyczne ;) ja już dziergam, a Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze się nie zabrałam:) ale mam taki plan:)

      Usuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)