niedziela, 30 października 2016

Mini czapeczki DIY

Witajcie 
obiecałam że zrobię dla Was tutka na wykonanie mini czapeczek...


Potrzebne materiały:
-dowolnego koloru włóczka,
- krążek o szerokości ok 1 cm ( ja wykorzystałam z rolki od foli aluminiowej, ale może być również po ręcznikach papierowych, papierze toaletowym lub zrobiony samodzielnie z bloku technicznego)
- pompony ( u mnie sprawdziły się świetnie te http://www.toiowo.sklep.pl/pl/searchquery/pomponiki/1/phot/5?url=pomponiki w torebeczce jest 100 sztuk różnego rozmiaru, można je wykorzystać do wielu prac plastycznych oraz dekoracji świątecznych i zimowych ) 


Włóczkę tniemy na kawałeczki ok 20 cm, następnie każdy kawałek przewlekamy przez krążek w ten oto sposób: 


I zaciągamy...powinno to tak wyglądać:



Musimy w ten sposób zapełnić cały krążek: 



Gdy już mamy cały krążek zapełniony włóczką...związujemy wystające nitki...


Następnie bierzemy te związane nitki i przepychamy na drugą stronę przez krążek...powstaje nam ładna czapeczka....


Na koniec przyklejamy pompon http://www.toiowo.sklep.pl/pl/searchquery/pomponiki/1/phot/5?url=pomponiki ( ja użyłam kleju na gorąco ale myślę że klej magic też da radę)  i czapeczka gotowa...


Mam nadzieję, że tutorial jest czytelny jeśli czegoś nie rozumiecie pytajcie...
miłego robienia czapeczek...

11 komentarzy:

  1. Instrukcja wykonania bardzo czytelna. Czapeczki są urocze, może skuszę się na kilka na świąteczny stół.

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo że instrukcja czytelna!:) czekam Aniu na Twoje czapeczki:) Całusy:*

      Usuń
  2. Bardzo pomysłowa dekoracja na święta. Widziałabym takie czapeczki na choince. Duuużo takich czapeczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak idealna dekoracja na choinkę:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Ale słodkie są te czapeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za kursik. Na święta akurat, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne, moja córa robiła takie w zeszłym roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Na 100% wykorzystam ten toturial. Jest genialny, czytelny i najważniejsze - czapeczki są powalające :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo!:) czekam na Twoje czapeczki Ewelinko:)

      Usuń
  7. Cudowne :) chyba będę "zmuszona" skorzystać z tak wspaniałego tutorialu. Pozdraiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)