poniedziałek, 10 października 2016

Ośmiorniczki dla wcześniaków...

O akcji ośmiorniczki dla wcześniaków pisałam już TUTAJ

Akcja tak się rozrosła w ciągu ostatnich miesięcy, że powstała Fundacja Małych Serc...dopiero jest wpis do KRS ale pomału już wszystko zaczyna ruszać...

Ja jestem odpowiedzialna za zaopatrzenie w ośmiorniczki szpitala w Bochni...w sierpniu przekazałam do szpitala 25 ośmiorniczek...
oto kolejne 9 przekazane przez Panią Joasię ....





Pozdrawiam Was serdecznie...
i jak Wam się podobają ośmiorniczki?????

5 komentarzy:

  1. Są cudowne! :) Wspaniały gest <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ośmiorniczki.
    Słyszałam o fundacji. Powiedz mi proszę, czy te ośmiorniczki są zrobione już z nowej zmienionej włóczki, czy jeszcze z Alize Bella ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe ośmiorniczki :-) Cudne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)