wtorek, 17 grudnia 2013

Choinka inna niż wszystkie...

Znalazłam na dnie szafy len...i postanowiłam coś z niego zrobić...
długo nie musiałam się zastanawiać co bo już od dawna chodziła mi po głowie szyta choinka...
szyć na maszynie nie umiem...więc pozostało mi szycie ręczne...
nie wyszła za wspaniała...wykrój robiłam na oko...tak samo potem haftowałam gwiazdki:)))
ale jak dla mnie może być:)
w tle reniferek też z lnu, dostałam go w ubiegłym roku od mistrzyni szycia Diablicy:))
 


 
Życzę Wam owocnych przedświątecznych przygotowań...
Pozdrawiam
Grodzia
 


12 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to choinka nie odbiega ani trochę od szczytu idealności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podłączam się pod opinie Uli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie tam ten łosiek podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszła...taki wzór choinki to ponoć HIT 2013....szeroka dołem...wąziutka górą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna choineczka i reniferek i skrzatka piękna. Dojrzałam też cudny hafcik :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna choinka więc proponuję zaprzestania czepliwości:) W końcu na niesprawnej maszynie to nawet ...Diablica nie dałaby rady!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna! Nic dodać nic ująć:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetna :)
    Taka zakręcona trochę :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalna:)I inna niż wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odrobina materiału i powstała tak ciekawa ozdoba :) piękna choinka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)