sobota, 21 grudnia 2013

Wianek zrobiony na drutach i lampiony...

Coraz bliżej święta...
Czujecie już magię świąt?
Czy może jesteście w trakcie intensywnych przygotowań przedświątecznych?
Dziś chciałam Wam pokazać wianek który zrobiłam na drutach:)))
tak, tak na drutach:)) sama w to jeszcze do końca nie wierzę:)
oraz świąteczne lampiony zrobione ze zwykłych słoików...
Wzór na wianek znalazłam TUTAJ
 


 
Do zrobienia lampionów wykorzystałam naklejki otrzymane od sponsora naszych spotkań z pasją sklepu http://www.nietylkona.pl/.

 
Pozdrawiam serdecznie w tym cudownym przedświątecznym czasie...:))

18 komentarzy:

  1. PRZEŚLICZNY JEST TEN WIANEK!!!
    Długo już nic nie zrobiło na mnie tak wielkiego wrażenia. Wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo Aniu:))) Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  2. Piękny wianek, a ja również wykorzystałam słoiki do lampionów , wyglądają bardzo oryginalnie :) tym bardziej mnie się podobają !!! Pozdrawiam i życzę spokojnych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również życzę radosnych i spokojnych świąt!:)

      Usuń
  3. Wianek boski!!! A lampiony ze słoików są świetne, muszę wreszcie pomyśleć o takich u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny jest ten wianek na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie też już dawno nic nie zrobiło takiego wrażenia jak ten wianek. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny wianuszek :-) Lampiony pomysłowe - rewelacyjnie wyglądają.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna dekoracja z tego wianuszka, na drutach jeszcze nie widziałam;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny wianek!
    Wesołych Świąt kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. wianek pięknie się prezentuje- ja jutro wpadam w gary i tak pewnie zostanę:) pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wianuszek:)W ogóle cała dekoracja rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na te święta co nadchodzą,życzę ciepła i miłości.Niech Cię ludzie nie zawodzą i niech uśmiech w Twym sercu zawsze gości.
    Wesołych Świąt dla całej Rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa propozycja i cudowne zdjęcia. Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)