czwartek, 12 września 2013

Podziękowania dla świadków...

Ania oprócz krawatów ( które pokazywałam w poprzednim poście) poprosiła mnie o zrobienie jeszcze paru innych rzeczy na swój ślub który już w tą sobotę:)) m.in. o zrobienie czegoś dla swoich świadków. Wymyśliłam takie oto deseczki....początkowo miał to być klasyczny decoupage + tekst przeniesiony transferem...ale bałam się że transfer wyjdzie niewyraźny więc wykombinowałam coś takiego....mam wielkie obawy czy się spodoba...ale i wielką nadzieję, że deseczki będą się podobać:))





A tutaj już deseczki zapakowane...


Miłego wieczoru...

12 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że pierwszy raz widzę takie podziękowania dla świadków :) jest to bardzo miły prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też pierwszy raz spotkałam się z taką formą podziękowania:)

      Usuń
  2. ale świetny pomysł, że podziękowania złożyć również na ręce świadków... super!
    wykonanie też fajoskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne podziękowania , z pewnością będą dużym zaskoczeniem , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. oj widzę, że w taki ważnym momencie trzeba pamiętać o milionie detali:) dobrze, że ktoś nad tym panuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysl i piekne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to zrobiłaś, świetny pomysł :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne deseczki i trwała pamiątka pięknie wykonana! Pozdrówka przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo śliczne podziękowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne:)Będą mieli cudną pamiątkę..

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł i piękne wykonanie.
    Pozdrawiam Marta ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)