poniedziałek, 17 września 2012

Tort z ręczników...

Tym razem tort zrobiłam z ręczników i wina....na pierwszą rocznicę ślubu..:))

Przepis na ręcznikowy tort
Składniki:
1 dowolne wino lub inny przedmiot np. rolka po zużytych ręcznikach kuchennych
3 ręczniki od największego do najmniejszego
krążek z tektury
ozdobna serwetka
wstążka 
ozdoby różnego rodzaju

Wykonanie:
Do  krążka wyciętego z tektury przyklejamy ozdobną serwetkę ( taką jak się kupuje pod prawdziwe torty).
Następnie na środku okręgu przyklejamy rolkę z ręczników kuchennych lub wino ( ja robię to klejem na gorąco).
 Kolejny krok to ułożenie starannie ręczników wkoło zrobionego już środka. Ręczniki układamy od największego do najmniejszego, tak żeby widoczne były trzy warstwy tortu. Każdy ręcznik obwiązujemy wstążeczką, żeby się nie rozwinął lub ewentualnie gumką, którą następnie maskujemy wstążką. 
Gotowy tort dekorujemy wg uznania...ja ozdobiłam go różami z krepiny...



Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za każde ciepłe słowo..:))

37 komentarzy:

  1. fajny pomysl,a reczniki jeszcze beda dlugo sluzyly,podobaja mi sie takie prezenty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są praktyczne i zarazem ładne:) ja tez lubię dawać takie prezenty:))

      Usuń
    2. Kuźnia Upominków : Tort Z Ręczników... >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Kuźnia Upominków : Tort Z Ręczników... >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Kuźnia Upominków : Tort Z Ręczników... >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK Ti

      Usuń
  2. torty ręcznikowe są super! ostatnio przyniosła mi Ciocia w rodzinie pokazać podobny, który kupiła właśnie na ślub.
    torty ręcznikowe się podobają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :-)
    Genialny pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest genialny, o pamperach słyszałam i widziałam, ale to jest świetne!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie torty...ja przymierzam się do pieluszkowego na chrzciny.Twój jest bardzo pomysłowy;-))i z pewnością przydatny...;-)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj śliczny śliczny Ci wyszedł ten torcik- może to i lepiej, że nie do zjedzenia, bo potem tylko diety i takie tam nieprzyjemności:) pozdrówka z wreszcie słonecznego Szczyrku

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł jest znakomity!!! I wcale nietrudny w wykonaniu :)dziękuję za ten przepis :)Być może skorzystam z niego...Pozdrawiam serdecznie ;)*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na prezent! Piękny tort i zarazem praktyczny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny tort :)) Ladne zielone rozyczki,bardzo mi sie podobaja :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wygląda :D i te różyczki idealnie dopełniają całości na tle zielonego ręcznika :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A na ból głowy po tym winie, okład z mokrego ręcznika jak znalazł:))) Fajny pomysł, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł, super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł:)Bardzo oryginalne "opakowanie " ręczników , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapitalny pomysł:) I jeszcze fajniejsze wykonanie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajowy, torcik pierwsza klasa. jestem w szoku że ta półeczka kosztowala tyko 8zł, fajnie że ja pobieliłaś, wygląda superrrrr!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski!!!
    I dziękuję za przepis :) Czuję się zainspirowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się..:) w takim razie czekam na Twój ręcznikowy tort:)

      Usuń
  18. Tort jest niesamowity!!!

    Pozdrawiam Lorena

    http://kuferekloreny.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE dziewczyny za tyle ciepłych słów:)

      Usuń
  19. Torcik wspaniały! Dzięki za opis jak go zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muy original!, felicitaciones.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny pomysł na prezent!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuźnia Upominków : Tort Z Ręczników... >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Kuźnia Upominków : Tort Z Ręczników... >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Kuźnia Upominków : Tort Z Ręczników... >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)