piątek, 22 sierpnia 2014

Od guzików... do spineczek...

Wczoraj były guziki...dziś mamy już spineczki...
wystarczą ładne guziki, bawełniane szydełkowe kwiatki  i mamy cudnie spineczki lub gumeczki...
idealne na zbliżające się rozpoczęcie szkoły !!!
u mnie spineczki w parze z gumką do włosów...
 


 
A to też moje poczynania tylko w zupełnie innej dziedzinie:)) i muszę przyznać, że jak bardzo nie lubiłam gotować to teraz zaczyna mi się to coraz bardziej podobać:)) może nie samo gotowanie ale odkrywanie fajnych smaków... i staram się wybierać przepisy które w miarę szybko się robi:))
 
 
Wszystko co widzicie na tym talerzu jest mojej produkcji... maślane bułeczki, masło i konfitura z wiśni:))
Odkąd mam małe dzieci, zwracam dużą uwagę na to co jemy...staramy się jak najbardziej eco i jak najmniej konserwantów...
A Wy macie czas na poczynania w kuchni?:)
Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Piękne spineczki :) Fantastyczna gra kolorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik :-) Bułeczki z konfiturką apetycznie wyglądają i na pewno super smakują :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadam z rewizytą. U Ciebie również cudownie! Dodaję się do obserwatorów :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) pomysłowe :)
    A same smakołyki widzę u Ciebie mniam mniam :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  5. biel, granat i kropeczki! super!

    OdpowiedzUsuń
  6. poddaję się, nie jestem pasjonatem kuchni tylko raczej jedzenia więc byle ładnie szybko a czy zdrowo....? to już inna bajka, ale podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny komplecik :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze spinki. Może zrobię podobne dla koleżanki ?
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie żartuj, że masło też??? A może podzielisz się przepisem na bułeczki??? Co do spineczek..cudne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)