środa, 20 sierpnia 2014

DIY - guziki oblekane tkaniną

Witajcie...
guziki z tkaniny są cudne...ja przynajmniej takie lubię najbardziej...:)
pokażę Wam dzisiaj mój sposób (pewnie już Wam znany) na metamorfozę starych guzików:))
 
Potrzebne materiały:
- guzik koniecznie z nóżką z tyłu,
- wycięte koło z materiału o średnicy większej o 2 cm od średnicy guzika,
- igła z nitką
 

Obszywamy brzeg tkaniny ( fastrygujemy), wkładamy guzik do środka i zaciskamy.
Zawiązujemy koniec nitki, tak żeby nam nie uciekła. Proste prawda?:)
 
 
Tak wyglądają guziki od spodu.
 
 
A tutaj mamy już gotowe guziki! Jeśli chcemy, żeby były mięciutkie pod tkaninę wkładamy troszeczkę watoliny.
 
 
Napiszcie proszę czy kursik się Wam podobał, czy jest dla Was czytelny i czy chcecie więcej????:))
Pozdrawiam 

17 komentarzy:

  1. Baaardzo proste!! i chyba sama bym na to nie wpadła :))a uwielbiam takie guziczki, dzięki i miłej nocki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. proste i fajne!
    ja zawsze czekam na "więcej kursów" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kursik :)
    I oczywiście, że czytelny!
    Dodaje go do tutoriali na Małopolankach :D
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, proste i bardzo urokliwe :-)
    Ja chętnie zobaczę dalej
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kursik. Tylko czy od spodu ten materiał nie zahacza przy zapinaniu? Może należy go ciaśniej obszyć? A może tylko tak wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście można ciaśniej obszyć...mi te guziki posłużyły do gumek do włosów więc nie ma dla mnie znaczenia jak wygląda tył guzika bo i tak jest niewidoczny.

      Usuń
  6. oj lecę szukać guzików z nóżką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prościutkie a jakie efektowne :) już mam kilka pomysłów :)
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ oczywiście, że bardzo czytelny kurs - fajnie zrobione zdjęcia - wiadomo o co chodzi.

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytelne jak najbardziej i prosimy o więcej ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądają, choć moje lenistwo jakoś nie pozwala na takie wyczyny:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybko, zwięźle i na temat:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)