poniedziałek, 9 lipca 2012

Wyniki candy

Przyszedł czas na ogłoszenie wyników mojego Candy....
Dziękuję wszystkim bardzo serdecznie za zabawę....do zabawy zgłosiło się 65 osób, a broszka
powędruje do.....

True Random Number Generator Min: Max: Result: 1 Powered 

A mówi się, że numer 1 nigdy nie wygrywa!!!:)) a tu proszę bardzo....pod numerem pierwszym kryje się Justyna...:)) bardzo proszę o przesłanie adresu i wybranie koloru broszki...:))

Do wygrania była także opaska dla dziewczynki, na tą nagrodę zgłosiło się 16 osób, opaska powędruje do....
True Random Number Generator Min: Max: Result: 15 
z moich wyliczeń wynika, że pod 15 kryje się "Daria tworzy... "

Gratuluję dziewczyny!!!:)), proszę o napisanie adresu wysyłki:)) 
a wszystkim pozostałym dziękuję za zabawę...:))
***
7 lipca minął rok jak prowadzę bloga...
 ten rok pisania bloga uważam za bardzo udany...:))
Dzięki niemu poznałam wiele osób z czego się najbardziej cieszę!!!:))
W tym tygodniu minie również mój kolejny przeżyty rok na tym świcie, który też mogę zaliczyć do bardzo udanych:))
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie
Grodzia

23 komentarze:

  1. No co Ty mówisz...czyli jest dla mnie szansa na dobry tydzień;))) juz piszę @

    Kolejnych roczków Ci zyczę;)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję wygranej:)

      Usuń
    2. Justynko ostatnio szczęście Ci sprzyja, gratuluję wygranej.

      Usuń
  2. gratulacje :) dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przegapiłam, ale gratuluję wylosowanym, a Tobie dalszego udanego , pełnego pomysłów blogowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielu następnych "dobrych" lat blogowania Ci życzę;-)
    Gratuluję wylosowanym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stu lat blogowania:) gratulacje dla zwycięzcy, dzięki za zabawę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. sto lat sto lat dla Ciebie i to w takim dobrym stanie ducha jak do tej pory! Niech wakacje będą dla Ciebie pasmem szczęścia:)a tak przy okazji bloguj nadal, bo to bardzo fajna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu:) a blogować nie zamierzam przestawać:))

      Usuń
  7. Gratulacje wielkie dla dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Justynie i dziękuję za zabawę.Tobie życzę 100 lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Justynie wygranej, a Tobie roczku :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczynią :)
    dzięki za zabawę pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje i dziękuje za zabawę.Wszystkiego najlepsze z okazji podwójnej rocznicy! pozdrawiam Pstro!

    OdpowiedzUsuń
  13. Grodziu, Dostojna Jubilatko! Niech Ci się wiedzie pomyślnie, szczęśliwie i radośnie! Dziękuję za uroczystą zabawę:)) Dziewczynom gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ależ się cieszę że udało mi sie zostać wylosowaną. :)Przepraszam że dopiero teraz pisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję bardzo:) proszę napisz meila z adresem:)

      Usuń

Dziękuję bardzo za miłe słowa:)